کارگاه آموزشی دوساعته ابراهیم مولائی با موضوع “هوش مصنوعی در روابط‌عمومی”

در آستانه فرارسیدن هفته روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی دومین جلسه از سری نشست‌های تخصصی خود را در شهرستان ملکان برگزار کرد. این نشست که صبح چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد، با حضور فرماندار ملکان، رؤسای ادارات و مدیران روابط‌عمومی شهرستان، و سایر مسئولین محلی تشکیل شد. محوریت این نشست بر فناوری‌های نوین با تمرکز بر هوش مصنوعی بود.

در این سمینار تخصصی که تحت سخنرانی ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، کاربردهای هوش مصنوعی مولد برای استفاده در سازمان‌های دولتی مورد بررسی قرار گرفت. تأکید شد که استفاده از این فنّاوری‌ها می‌تواند فرایندها را بهبود بخشیده و کیفیت خدمات دولتی را ارتقا دهد. همچنین، به‌تفصیل توضیح داده شد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در بهبود فرایندهای اداری، پاسخگویی بهتر به نیازهای شهروندان و افزایش شفافیت در سازمان‌های دولتی نقش‌آفرینی کند.

مولائی ضمن برگزاری کارگاه آموزشی دوساعته “هوش مصنوعی در روابط‌عمومی”، گفت: «در دنیای امروز که عصر اطلاعات و فناوری است، به‌کارگیری فنّاوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی مولد می‌تواند به طور قابل‌توجهی کارایی و دقت روابط‌عمومی را افزایش دهد.»

در حاشیه این سمینار، در دیدار رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ملکان، دکتر یعقوبی از نقش انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی در توسعه روابط‌عمومی و ارتباطات در سطح استان قدردانی نمود و گفت: «مدیر روابط‌عمومی نه‌تنها پل ارتباطی بین سازمان و جامعه است، بلکه باید به‌عنوان مشاوری اصلی و مؤثر در کنار مدیران قرار گیرد تا با درک صحیح از محیط و تحولات اجتماعی، راهنمایی‌های لازم را برای تصمیم‌گیری‌های راهبُردی ارائه دهد.»، همچنین در این دیدار فرصتی برای تبادل نظر در خصوص استفاده از هوش مصنوعی مولد در ارتقای کارآمدی ادارات شهرستان فراهم شد.