اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با مشارکت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، اولین سمینار از سلسله برنامه‌های “نشست‌های تخصصی روابط‌عمومی” با عنوان “هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی: فنون و روش‌ها” را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق تبریز، این سمینار در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار خواهد شد و عادل میرشاهی، مدرس دانشگاه (به عنوان مدرس سمینار) و خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران (به عنوان سخنران سمینار) حضور خواهند داشت.

سمینار “هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی: فنون و روش‌ها” حول ۵ محور کاربردی شامل “معرفی هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در روابط‌عمومی”، “تولید محتوای خلاقانه با استفاده از هوش مصنوعی”، “استفاده از هوش مصنوعی در رصد و پایش رسانه‌ها”، “برنامه‌ریزی و استراتژی‌گذاری در روابط‌عمومی با کمک هوش مصنوعی” و “بررسی چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” پیش‌بینی‌شده است.

هوش مصنوعی مولد به شاخه‌ای از هوش مصنوعی اطلاق می‌شود که می‌تواند محتوای خلاقانه جدیدی مانند متن، تصویر و ویدئو تولید کند. این فناوری به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به ابزاری قدرتمند برای روابط‌عمومی است و می‌تواند به متخصصان این حوزه در انجام وظایف خود به طور کارآمدتر و مؤثرتر کمک کند.

شایان‌ذکر است این سمینار با ارائه گواهینامه معتبر آموزشی و در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تبریز و انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، با هدف ارتقای سطح علمی مدیران روابط‌عمومی بخش خصوصی و اهالی رسانه برگزار می‌شود و حضور در این سمینار رایگان است.