انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان) با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، هفتمین برنامه از سلسله برنامه‌های “روابط‌عمومی پل ارتباطی فرهنگ و جامعه” را با آیین تجلیل علی طاهرفر، کارگردان فیلم آپاراتچی برنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، برگزار می‌کند.

آیین تجلیل از علی طاهرفر، کارگردان فیلم آپاراتچی، روز چهارشنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۲ در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار می شود.

این مراسم با حضور دکتر روح الله رشیدی، نویسنده کتاب آپاراتچی، و جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و رسانه استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

فیلم «آپاراتچی» به کارگردانی علی طاهرفر، فیلمساز شناخته شده آذربایجان شرقی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته روح‌الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه شصت شهر تبریز می‌گذرد و موفق شد سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران را در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به دست آورد.