انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی در راستای توانمندسازی فعالان و علاقه‌مندان به حوزه روابط عمومی، وبینار “فرصت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی در ایران” را برگزار می‌کند.

ابراهیم مولایی، رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، افزود: این وبینار از سلسله نشست‌های تخصصی هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌ها، با حضور خسرو رفیعی (رئیس انجمن روابط عمومی ایران) و مهدی باقریان (رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و رییس مؤسسه کارگزار روابط عمومی)، روز پنجشنبه، ۷ دی ماه ۱۴۰۲، ساعت ۲۱، در بستر مجازی برگزار خواهد شد، ناگفته نماند نخستین هم‌اندیشی نیز تابستان امسال با عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی و بحران آب در تبریز برگزار شد.

وی در مورد اهداف برگزاری این وبینار گفت: روابط عمومی یکی از ارکان مهم هر سازمان و نهادی است که نقش مهمی در ارتباط با جامعه، مخاطبان و ذینفعان دارد، با توجه به تحولات سریع در حوزه روابط عمومی، ضروری است که فعالان این حوزه از آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های جدید در این زمینه مطلع باشند، برگزاری این وبینار فرصتی را برای علاقه‌مندان و دوستداران به حوزه روابط عمومی فراهم می‌کند تا با آخرین فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه آشنا شوند.

مولایی در مورد سخنرانان این وبینار گفت: آقایان خسرو رفیعی و مهدی باقریان دارای سوابق طولانی و درخشانی در حوزه روابط عمومی هستند و دانش و تجربه ارزشمندی را در اختیار مخاطبان این وبینار قرار خواهند داد، امیدوارم این وبینار بتواند فرصتی را برای یادگیری و ارتقای دانش فعالان حوزه روابط عمومی فراهم کند.

دبیر این وبینار در پایان خاطرنشان کرد: خواهشمند است مخاطبان پرسش‌های خود را برای طرح در این وبینار از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ٠٩١٢٠٧۵٧۶۴٧ ارسال نمایید.

شایان ذکر است علاقه‌مندان به حضور در این وبینار تخصصی که در روز پنجشنبه، ۷ دی ماه ۱۴۰۲، ساعت ۲۱ برگزار می شود، می توانند به آدرس اینترنتی https://azarpr.com/we مراجعه نمایند.

 

فرصت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی در ایران

فرصت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی در ایران