رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان) با رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی دیدار کردند.

رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی در دیداری با دکتر یوسف زندی، رئیس بنیاد نخبگان استان، بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تأکید کردند.

در این دیدار که صبح امروز ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ در محل بنیاد نخبگان استان برگزار شد، موضوعاتی چون “آسیب‌شناسی روابط عمومی ها” و “نقش روابط عمومی در معرفی توانمندی‌های استان” مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابراهیم مولائی رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر یوسف زندی به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان، گفت: بنیاد نخبگان نقش مهمی در شناسایی، پرورش و حمایت از نخبگان استان دارد و انجمن روابط عمومی نیز به عنوان یکی از تشکل‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی، آمادگی خود را برای همکاری با بنیاد نخبگان در راستای معرفی توانمندی‌های استان و توسعه روابط عمومی در این حوزه اعلام می‌کند، ناگفته نماند روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین سازمان‌ها و جامعه، نقش مهمی در آگاهی بخشی و روشنگری افکار عمومی دارند.

دکتر زندی، رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تأکید بر جایگاه و اهمیت روابط عمومی در پیشرفت امور، گفت: روابط عمومی نقش مهمی در معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های استان دارد و بنیاد نخبگان نیز برای توسعه همکاری با انجمن روابط عمومی آمادگی دارد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار مقرر شد کارگروهی تخصصی متشکل از نمایندگان انجمن روابط عمومی و بنیاد نخبگان استان تشکیل شود تا زمینه‌های همکاری دوجانبه در حوزه‌های مختلف بررسی و اجرایی شود.