مراسم گرامیداشت روز جهانی خاک، ۱۲ آذر با شعار “خاک و آب، منشاء زندگی” با حضور مسئولین کشوری و استانی و مهمانان خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

با توجه به اهمیت خاک به عنوان یکی از مهمترین عناصر زندگی و در راستای ارج نهادن به اهمیت خاک و جلوگیری از تخریب و نابودی آن، مراسم روز جهانی خاک با شعار «خاک و آب، منشاء زندگی» توسط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و مشارکت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی‌ ایران در استان) در دانشگاه تبریز برگزار شد.

شایان ذکر است که اثر تصویری «خاک و آب، منشاء زندگی» که به دو زبان انگلیسی و فارسی توسط انجمن روابط‌عمومی‌ ایران و سازمان جهاد کشاورزی تولید شده و درباره اهمیت “خاک و آب” و چالش از بین رفتن این سرمایه ارزشمند در ایران است، با استقبال مخاطبین در مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک رونمایی شد.

گفتنی است این کلیپ با عنوان “خاک، آغازگر زندگی؛ آب، سرچشمه حیات” توسط هادی طاهرفر تدوین و صداگذاری شده و وحید کاظم زاده نویسنده متن، سهیل ساعتچیان گوینده متن، فربد فرزانه زاد اصلاح رنگ، سودا صمدپور ترجمه و ابراهیم مولایی رئیس انجمن روابط عمومی استان و روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی مجری این طرح می باشند.

مشاهده کلیپ:

عکسهای مراسم: