همزمان با ۱۴ آبان جشن یک سالگی انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیران استانی، روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی و خصوصی و اصحاب رسانه برگزار شد.

سال گذشته بود که نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در آذربایجان‌شرقی آغاز به کار کرد تا در راستای همدلی و حفظ همکاری بین روابط عمومی‌ سازمان‌های دولتی و خصوصی استان و اصحاب رسانه و مردم تلاش بیشتری انجام دهد.

۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ این انجمن یک ساله شد و با حضور برخی مدیران استانی، روابط عمومی سازمان‌های دولتی و خصوصی و اصحاب رسانه جشن یک سالگی این انجمن در هتل رویال پالاس تبریز برگزار شد.

ابراهیم مولائی رییس شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌ عمومی آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک یک‌ سالگی این انجمن از برگزاری سیمنار تخصصی «شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات» خبر داد و گفت: این رویداد با حضور و سخنرانی دکتر حمید شکری خانقاه استاد عرصه روابط‌عمومی ایران و همراهی دانشگاه پیام نور و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان، ۲۵ آبان ماه سال جاری با مشارکت مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی و دانشجویان رشته‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه برگزار می‌شود.

جشن یک سالگی انجمن روابط عمومی آذربایجان‌شرقی با تجلیل از محمد عزیزی‌راد مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و لیلا زارع زاده شطرنج بازِ مدال آور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین به پایان رسید.

ویدئو کلیپ مراسم:

 

 

عکسهای مراسم: