به مناسبت روز ملی صنعت چاپ از سید مسعود پیمان، پیشکسوت عرصه نشر و چاپ استان آذربایجان شرقی، تجلیل شد.

به مناسبت ۱۱ شهریور ماه، روز ملی صنعت چاپ و به همت نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی از سال‌ها تلاش سید مسعود پیمان، مدیر انتشارات مهد آزادی تجلیل به عمل آمد.

در این آیین که شامگاه یازدهم شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور رییس و اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌عمومی استان و مدیرکل روابط‌عمومی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با اهدای لوحی از زحمات این پیشکسوت عرصه چاپ قدردانی شد.

بیان خاطراتی از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی معاصر استان در عرصه چاپ، نشر و روزنامه‌نگاری و نقش روزنامه مهد آزادی به عنوان رسانه‌ای برای کسب تجربه و بلوغ فکری فعالان مطبوعاتی و بویژه نقش سید مسعود پیمان مدیر این روزنامه در فراهم کردن زمینه همکاری و میدان دادن به فعالان جوان و علاقه‌مند به حوزه روزنامه‌نگاری از محورهای اصلی این جلسه بود.

سید مسعود پیمان در این آیین از خاطرات سال‌ها فعالیت خود در موسسه مطبوعاتی مهد آزادی و تاثیرگذاری این رسانه و همچنین تلاش‌های صورت گرفته در عرصه چاپ و مطبوعات سخن گفته و بر انگیزه والای خود در ادامه این راه تاکید کرد.

همچنین این پیشکسوت عرصه چاپ و نشر، هدف از انتشار نشریه کورپو را تعمیق ارتباطات و دوستی میان مردم ایران و جمهوری آذربایجان اعلام‌ کرد و با توجه به سختی‌ها و مشقات انتشار این نشریه بین المللی توسط بخش خصوصی، از این اقدام به عنوان فعالیتی ابتکاری و جسورانه در حوزه فرهنگ یاد کرد.