آئین رونمایی رسمی از پوستر اولین دوره مسابقات دارت روابط عمومی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

آئین رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقات دارت روابط عمومی استان روز پنجشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس انجمن روابط عمومی استان، معاون روابط عمومی استانداری، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان و جمعی از فعالان عرصه ورزش و روابط عمومی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه با تقدیر از زحمات فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات استان گفت: در گذشته مسابقات کارمندان استان برگزار شده بود و به مرور زمان مسابقات با حضور تعداد زیادی از تیم های ادارات برگزار گردید که نشان دهنده علاقه مندی کارمندان به ورزش های همگانی است.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین ایرادات ورزش همگانی این است که این رشته شرطی سازی شده و به واسطه ارزش جوایز در مسابقات شرکت می شود بنابراین برای خارج کردن ورزش همگانی از این شرایط اقدامات گسترده ای باید صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین با اشاره به جایگاه بالای روابط عمومی در مجموعه ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی زبان گویای یک تشکیلات است و فرهنگ سازی گسترده ای باید در زمینه ورزش کارمندان ایجاد کنند.

ستوده نژاد با تاکید بر فراهم سازی شرایط برای حضور بانوان در عرصه ورزش تصریح کرد: برگزاری مسابقاتی همچون دارت یا تیراندازی با کمان که محدودیتی برای اقشار مختلف ندارد، ضروری است بخصوص که امکانات لازم برای برگزاری چنین رویدادهایی در استان وجود دارد، بنابراین هر امکاناتی که در اختیار مجموعه ورزش و جوانان استان باشد قطعا در اختیار علاقه مندان قرار خواهیم داد.

وی در پایان گفت: از انجمن روابط عمومی استان و تمامی مجموعه ها و تشکیلاتی که در حوزه ورزش و جوانان دغدغه داشته و اقداماتی انجام می دهند، قدردانی می کنم و امیدوارم شاهد برگزاری هرچه بیشتر چنین رویداد هایی در استان باشیم.

در ادامه نیز ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط عمومی استان با اشاره به همکاری های انجمن با اداره ورزش و جوانان گفت: باتوجه به اینکه حوزه روابط عمومی یکی از مشاغل استرس زا می باشد به همین منظور و به بهانه قرار گرفتن در آستانه روز ملی روابط عمومی تصمیم گرفته شد مسابقات دارت کارکنان روابط عمومی استان به منظور فرهنگ سازی ورزش های همگانی برگزار شود.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر فرهنگ سازی و گسترش ورزش همگانی، دوری کارکنان روابط عمومی از استرس و آشنایی با همکاران خود در سایر ادارات استان است.

مولایی همچنین با بیان اینکه مسابقات سایر رشته های ورزشی نیز در آینده برگزار می شود، تصریح کرد: با همکاری هیات انجمن های ورزشی و ورزش های همگانی تلاش خواهیم کرد مسابقاتی در مناسبت های مختلف و با حضور کارکنان روابط عمومی های بخش خصوصی و دولتی برگزار کنیم.