انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی آیین بزرگداشت روز خبرنگار را برگزار کرد. این مراسم در کافه جوی بار تبریز با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای و اعضای هیئت‌رئیسه انجمن برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی، محمدرضا عزیزپور، از فعالان باسابقه رسانه‌ای استان و از اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن، به دومین سالگرد تأسیس این انجمن اشاره کرد و گفت: «انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی به‌عنوان نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان، در ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور آقایان ابراهیم مولائی (رئیس و عضو شورای سیاست‌گذاری)، رامین نظامی‌خواه، وحید کاظم‌زاده، مجتبی کرمانی‌زاده، خانم فائزه زنجانی و بنده تشکیل شد.»

وی همچنین با اشاره به سیاست گذاری این انجمن افزود: «ما گروهی از متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات از هر دو بخش دولتی و خصوصی در آذربایجان شرقی هستیم که در تمامی کارهایمان آینده‌ای پایدارتر و عادلانه‌تر را پیش می‌بریم. از خلاقیت، اشتیاق و تخصص خود برای پرورش‌کار بزرگ استفاده می‌کنیم و پیشرفتی را که دیروز به دست آوردیم، نقطه شروع امروز می‌بینیم.»

در بخش پایانی مراسم، به‌پاس سال‌ها خدمات و جریان‌سازی رسانه‌ای، خالد اروجعلی‌پور خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری صداوسیما در تبریز، کتایون حمیدی خبرنگار خبرگزاری فارس و محمدرضا ایازی خبرنگار خبرگزاری آریا لوح تقدیری از طرف ابراهیم مولایی رئیس انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی دریافت کردند.

شایان‌ذکر است که حاضرین رسانه‌ای در این مراسم به ذکر خاطرات خود پرداختند و فضایی دوستانه و پرانرژی برای بزرگداشت این روز مهم فراهم آمد که مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفت.

 

 

عکس ها: