به مناسبت روز جهانی روابط عمومی، میزگرد تخصصی با عنوان “روابط عمومی دیجیتال: چالش‌ها و فرصت‌ها” روز جمعه، ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳، در دفتر انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی، به اهمیت این میزگرد اشاره کرد و گفت: “این رویداد با هدف بررسی تحولات جدید در حوزه روابط عمومی دیجیتال و شناخت چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه برگزار می‌شود. روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در ارتباط موثر بین سازمان‌ها و مخاطبان خود دارند و تحولات دیجیتال اخیر این نقش را بیش از پیش پیچیده و چند بعدی کرده است.”

وی افزود: “در این میزگرد، حمید صبری، پیشکسوت روابط عمومی استان و پدیدآورنده دائره المعارف روابط‌عمومی ایران، مینا نظری، ناظر انجمن جهانی ارتباطات (WCFA) و امیر کریم زاد شریفی، مدیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت. ”

مولائی خاطرنشان کرد: “این میزگرد فرصتی مناسب برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات میان کارشناسان و فعالان این حوزه است و امیدواریم که بتوانیم راهکارهای مناسبی برای مواجهه با تحولات دیجیتال ارائه دهیم.”