پیام رئیس و شورای مرکزی انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی

به نام خداوند بخشنده مهربان

اعضای محترم انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و همکاران گرامی،

با سلام و احترام،

با افتخار و مسرت، در کنار شما، در عرصه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت می‌کنیم. انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی به عنوان نماینده رسمی انجمن روابط عمومی ایران در استان، همواره در تلاش است تا با ارتقای استانداردهای حرفه‌ای و توسعه اصول اخلاقی، به ترویج بهترین شیوه‌های حرفه‌ای بپردازد.

ماموریت اصلی ما، ایجاد فضایی ارتباطی و تعاملی بین اعضای انجمن، سازمان‌های حرفه‌ای و ذینفعان حوزه ارتباطات، بر اساس اصول اخلاقی ملی و بین‌المللی است. ما بر این باوریم که روابط عمومی به عنوان یک علم مدیریت، نقش حیاتی در حل مشکلات استراتژیک و ارتقای اعتبار و ارتباطات ایفا می‌کند.

شورای مرکزی انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی با تعهد به اصل صداقت و اصول اخلاق حرفه‌ای، همواره از شهرت و اعتبار این حرفه دفاع می‌کند. ما از دانش و تجربه حرفه‌ای خود برای ایجاد درک متقابل و اعتماد در روابط فردی و اجتماعی استفاده می‌کنیم و به انتشار اطلاعات واقعی در هر زمان و شرایطی اعتقاد داریم.

ما مسئولیت کلیه فعالیت‌ها در انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی را می‌پذیریم و گزارش آنها را به ذینفعان مربوطه ارائه می‌دهیم. این اصل، لازمه مسئولیت ما در قبال اعضا، حرفه و بخش خود می‌باشد.

با اشتیاق فراوان، به عنوان صدای استراتژیک و قوی‌ترین بخش روابط عمومی و ارتباطات در استان آذربایجان شرقی، تلاش خواهیم کرد تا مرجع حرفه‌ای در استان باشیم.

با آرزوی موفقیت و پیشرفت برای همه شما